«Είναι μια ταινία καταδίωξης που δείχνει ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο τοπίο για ταινίες love story. Αυτή η ταινία έχει γυριστεί σε τρεις διαφορετικές περιοχές της χώρας και φέρνει πλήθος τεχνογνωσίας και στα δικά μας πληρώματα. Η παραγωγή αφήνει κοντά στα 3,5 εκατ. ευρώ δαπάνες στην Ελλάδα και σε συνεργασία με την ελληνική εταιρεία παραγωγής Faliro house που ανταποκρίνεται σε δύσκολα projects» ανέφερε ο υφυπουργός ΨΗΠΤΕ, Λευτέρης Κρέτσος, ο οποίος μίλησε στην ΕΡΤ για τα γυρίσματα της χολιγουντιανής παραγωγής που έγιναν την περασμένη Κυριακή στο Σύνταγμα. Ο υφυπουργός ΨΗΠΤΕ ευχαρίστησε όλους τους φορείς που συνεργάστηκαν για να διεξαχθούν επιτυχώς τα γυρίσματα (δήμο Αθηναίων, υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, Ελληνική Αστυνομία), λέγοντας ότι η συνεργασία πολλών φορέων του δημοσίου «δείχνει ότι η Ελλάδα είναι πιο φιλική και μπορεί. Δεν είναι εύκολο για μια χώρα να δίνει την κεντρική της πλατεία για γυρίσματα και ο κόσμος αγκάλιασε το εγχείρημα, θέλει η χώρα να φιλοξενεί τέτοιες παραγωγές και καλλιτέχνες. Το σημαντικό είναι ότι είμαστε στον παγκόσμιο χάρτη για τη φιλοξενία τέτοιων παραγωγών».
«Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι Περιφέρειες συστήνουν δομές film offices για να εξυπηρετούν τέτοιου είδους παραγωγές» συνέχισε ο κ. Κρέτσος, για να προσθέσει: «Είναι εθνική υπόθεση να μη χάνουμε τέτοιου είδους παραγωγές. ‘Αλλες χώρες δεν είναι τόσο όμορφες όσο η Ελλάδα, με τη δική μας ακτογραμμή, το τοπίο μας, τα μνημεία μας (…)». Ανέφερε ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για γυρίσματα και στη Θεσσαλονίκη, σημειώνοντας, ωστόσο, ότι «εκεί που πονάει η Ελλάδα είναι στο θέμα των στούντιο και των υποδομών. Δεν έχουμε μεγάλες υποδομές παρόλο που δημιουργήθηκαν πρόσφατα δύο στούντιο sound stages γύρω από το αεροδρόμιο. Πρέπει να δημιουργήσουμε περισσότερα και στο θέμα εκπαίδευσης και σε θέματα υποδομών. Το καλό είναι ότι υπάρχει διάθεση από όλους τους φορείς για να προχωρήσει η διαδικασία ανάπτυξης της οπτικοακουστικής βιομηχανίας. Η Ελλάδα έχει κίνητρα επιδότησης του 35% και φορολογικά κίνητρα στο 30%. Δημιουργούνται νέες γραμμές από ένα νέο ταμείο εγγυοδοσίας» ανέφερε. Ενημέρωσε ότι υπάρχει μέριμνα για ένα νέο ταμείο επιχειρηματικών συμμετοχών, ενώ αναφερόμενος στην προετοιμασία και τις υποδομές για τέτοιου είδους απαιτητικά γυρίσματα, είπε: «Η Ελλάδα μπαίνει επιθετικά σε αυτό το τοπίο και τα μεγαλύτερα στούντιο του κόσμου έρχονται για locations στην Ελλάδα. Μας έχουν μάθει, το ζήτημα είναι να δείξουμε ότι έχουμε και το capacity. Στο ΕΚΟΜΕ βρίσκονται 45 αιτήσεις, πολλές από αυτές είναι συμπαραγωγές και με ξένα δίκτυα. Υπάρχει ενδιαφέρον, είμαστε σε έναν καλό δρόμο. Πρέπει να είμαστε σοβαροί, μετρημένοι και έχουμε ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε».
Μιλώντας για το νέο πρόγραμμα της ΕΡΤ, ο υφυπουργός ΨΗΠΤΕ δήλωσε ευχαριστημένος με το περιεχόμενο της δημόσιας τηλεόρασης που έχει και πλουραλισμό και είναι σύγχρονο και ποιοτικό. Απαντώντας στις επικρίσεις περί πλουραλισμού, υποστήριξε ότι «η ΕΡΤ είναι ο πρώτος τηλεοπτικός σταθμός που σύστησε ομάδα για την επαλήθευση των ψευδών ειδήσεων» χαρακτηρίζοντάς την το «εύκολο θύμα», λέγοντας ότι «κάποιοι καμιά φορά έχουν υπερβολικές απαιτήσεις από την ΕΡΤ». Επίσης, πρόσθεσε ότι είναι στο χέρι της διοίκησης της ΕΡΤ η υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, λέγοντας ότι θα υπάρξει και συνάντηση με την ΕΣΗΕΑ για την υπογραφή ΣΣΕ σε όλα τα δημόσια ΜΜΕ.
Για τα μέτρα στήριξης του Τύπου, χαρακτήρισε δομικό το πρόβλημα που δεν αφορά μόνο τη χώρα μας καθώς, παντού τα ψηφιακά μέσα υπερέχουν και πολλοί πολίτες ενημερώνονται πλέον από το διαδίκτυο και είναι μια τάση που είναι δύσκολο να αλλάξει. «Έχει μεγάλη σημασία να σωθούν οι εφημερίδες, όχι όμως αυτές όπως το “Μακελειό” που είναι κατάπτυστο και θα περίμενα και πιο ηχηρή αντίδραση από την ΕΣΗΕΑ για το θέμα» τόνισε, για να υπογραμμίσει: «Η φρασεολογία από το Μακελειό προκαλεί όλους τους θεσμούς της Πολιτείας, έχουμε ωμή προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Εμείς δεν μπορούμε να επέμβουμε αλλά πρέπει όλοι οι φορείς να προβληματιστούν». Ο κ. Κρέτσος είπε ότι θα μπουν αντικειμενικά κριτήρια στα μέτρα στήριξης του Τύπου, μόνιμου χαρακτήρα «γιατί είναι θέμα Δημοκρατίας», ενώ πρόσθεσε ότι θα πρέπει να τηρούνται και κάποιοι όροι για τη στήριξη των Μέσων, όπως να έχουν πληρωθεί οι εργαζόμενοι στην εφημερίδα και η ειδησεογραφία της να προέρχεται από 50% εσωτερικούς συντάκτες. «Ο στόχος είναι μια μόνιμη ρύθμιση και όχι ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα πριν τις εκλογές. Οφείλει και ο χώρος των εκδοτών να κάνει τη δουλειά του, δεν μπορούμε να ανεχόμαστε το “Μακελειό”. Είναι θέμα Δημοκρατίας και εκεί να υπάρχει ευαισθησία» συμπλήρωσε.
Τέλος, απαντώντας στα σενάρια περί επαναφοράς του τηλεοπτικού σταθμού ΜΕΓΚΑ ως θεματικό κανάλι, ο υφυπουργός ΨΗΠΤΕ σημείωσε ότι τώρα το ΜΕΓΚΑ είναι σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης. «Αν υπάρξει επενδυτής στο μέλλον για τις θεματικές άδειες, ίσως γίνει κάτι. Το ΕΣΡ τώρα επιμελείται τη διαδικασία για τα εθνικής εμβέλειας κανάλια. Μετά, καλείται να απαντήσει αν θα προχωρήσει άμεσα στις περιφερειακές άδειες ή στα θεματικά κανάλια» σχολίασε.